Ügyfélre szabott árazás webshopok részére

A webáruházak legfontosabb kihívása az ügyfelek lojalitásának fenntartása, újbóli vásárlásra ösztönzése. Ehhez kínál megoldást a személyes árazás bevezetése, ami állandó (de változó mértékű) árkedvezményt nyújt az ügyfeleknek. Az ilyen személyes árkedvezmények vonzóak a vásárlóknak, mert tudják, hogy ezáltal megbecsülik a vásárlói aktivitásukat, de jó a kereskedőknek is, mert erősíthetik az ügyfelek visszatérési hajlandóságát, és ezáltal növelhetik a bevételüket és profitjukat.

Big data alapú árazás vállalatoknak

Nagy mennyiségű, strukturálatlan adatok elemzése azzal a céllal, hogy optimális árazást tudjon kialakítani a vállalat (közép- vagy nagyvállalat).

 

Partnerek: Nextent, Webb and flow

Árazás módszertani tanácsadás

B2C és B2B árazások megtervezése és optimalizálása az ügyfelek legeredményesebb kiszolgálása érdekében, a matematikai modellezés, személyre szabott árazás, dinamikus árazás, web scraping és árösszehasonlítók felhasználásával.

Ügyfélszegmentálás adatelemzéssel

A marketing stratégia és célok felállításához és végrehajtásához az ügyféladatbázis anonim elemzése alapján vásárlói szegmensek kialakítása az ügyféltörténet, a múltbeli vásárlások értékének és gyakoriságának, valamint árérzékenységek figyelembevételével. Igény esetén a szegmensekhez marketing akciók javaslata.

 

Copyright © 2013-2016 Dapner Megoldások Kft.   Cím: 1152 Budapest, Szilas park 6.   Tel.: +36 1 418 9886       E-mail: info@dapner.com